Atentie: Va rugam nu lipiti, dumneavoastra sau curierul, etichetele de transport direct pe produs sau pe ambalajul produsului (puneti produsul intr-o punga sau un colet si pe colet lipiti eticheta). Daca produsul sau cutia produsului ajunge la noi cu etichete lipite pe el veti fi responsabil pentru diminuarea valorii produsului.
Exista 2 cazuri in care puteti returna produse:
1. Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014 doar de catre persoanele fizice.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la comanda.
Produsele se pot trimite prin curierat rapid, pe cheltuiala clientului.Pentru returnare, sunati la numarul de telefon 0768 268 856 si vi se vor comunica toti pasii care trebuie urmati.
Categorie de produse cu condiții speciale de retur: Sutiene de alaptare se pot returna doar sigilate, motive de igiena conform O.U.G. 34/2014 art 16 litera e.
Nu se accepta pentru returnare produsele:
- produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc si nu mai pot fi aduse la starea de nou a produsului.
- dispozitive medicale (ex. pompe de san, termometre) si accesoriile acestora nu sunt sub incidenta acestei ordonante (art 3, alin 3, lit b) si nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii.
- sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator nu pot fi returnate
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se solicita returul pentru mai mult de o bucata este necesar ca doar unul dintre produse sa fie desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca aceastea sunt sigilate / nedesfacute.
Dreamkids va inapoia contravaloarea comenzii, inclusiv taxele de transport pentru livrarea initiala, daca ea a fost achitata de catre client, in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului de catre client, dar nu inainte de a intra in posesia bunurilor. Se poate retine o suma cuprinsa intre 5 si 50% din valoarea produsului in cazul in care se constata ca valoarea produsului a fost diminuata.
Diminuarea valorii bunurilor returnate:
Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, cumparatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.
Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, cumparatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real.
De exemplu: Cumparatorul trebuie doar să probeze o bicicleta in casa fara a iesi cu ea pe strada. Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.
In cazul in care cumparatorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.
Bunurile returnate ce prezinta urme de uzură (pete, zgârieturi, etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Resigilat.
Valoarea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Orice diminuare a valorii bunurilor rezultată din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este în responsabilitatea cumparatorului.
Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie de 5%-50% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre cumparatorului dupa receptionarea Bunurilor returnate.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa taxelor de readucere a produselor la starea in care au fost livrate.
In cazul in care produsul este deteriorat in asa masura incat el nu mai poate fi adus la conformitate, acesta va trimis inapoi pe cheltuiala clientului. In cazul in care clientul nu il doreste, produsul va fi considerat abandonat si casat dupa 30 zile de la receptionarea lui.
2. Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
- Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
- Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului
- Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
- Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus, la punctul 2 (nu si in cazul renuntarii la cumparare – punctul 1) cad in sarcina magazinului nostru. Solicitarile de retur se notifica la numarul de telefon 0768 268 856 in termen de 48 de ore lucratoare de la primirea produsului.
Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in Ordonata de urgenta nr 34 / 2014
http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf
Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe site.